Osvetlenie scény

Správne osvetlenie scény

V tejto časti kurzu sa začnete učiť od základov osvetlenia. To obsahuje zoznámenie sa so svetlami v programe Blender, s ich významom, a ich správne pozíciovanie. Výsledkom kurzu je špičkové osvetľovanie scien a modelov.

Textúrovanie

Správne mapovanie objektov a ich textúrovanie

V tejto časti kurzu sa začnete venovať správnemu mapovaniu objektov a nanášaniu textúr na nich. Výsledkom je textúrovanie textúr nerozoznateľných od skutočných materiálov.

Pokročilé modelovanie

Výučba modelovania

Ďalším programom kurzu je výučba pokročilého modelovania, pri ktorej sa naučíte od základov 3D modelovania až k pokročilému 3D modelovaniu.

Základné informácie

calendarTermín konania:6. - 18. júl 2015

calendarMiesto konania:SOŠ technická Humenné, blok D, 3.poschodie, číslo dverí 212

calendarNáplň letnej školy:Pokročilé techniky modelovania, textúrovanie, osvetlenie scény, rendering

calendarVýsledok:Model automobilu Lamborghini Aventador

calendarSoftvér:Blender 2.74

calendarLektori:Ing. Karol Baják, Mgr. Peter Kuruc, Jaroslav Hajduk

calendarKontaktné informácie:E-mail: ls3Dgrafiky@gmail.com, tel: 0908 523 458